• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Sämre kreditbetyg!

Huxfluxx

Viktig medlem
Poäng: 92
Blev medlem
13 Februari 2015
Meddelanden
80
Mottagna reaktioner
28
Poäng
92
hej! Har helt plötsligt fått 10% i ökning på minuc har inte sökt något lån eller fått betalning anmärkning. Har sjunkit stadigt men har ökat till 30% nu helt plötsligt varför det?:0
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Kan du posta innehållet i din upplysning här (och anonymisera allt du inte är bekväm med) så kan man undersöka närmare?
 

Huxfluxx

Viktig medlem
Poäng: 92
Blev medlem
13 Februari 2015
Meddelanden
80
Mottagna reaktioner
28
Poäng
92
Kan du posta innehållet i din upplysning här (och anonymisera allt du inte är bekväm med) så kan man undersöka närmare?
image.jpgär det senaste. Eller behöver du mer? Mitt betyg ligger nu på 29.7% och innan låg det på ca 20% förstår inte
 

Huxfluxx

Viktig medlem
Poäng: 92
Blev medlem
13 Februari 2015
Meddelanden
80
Mottagna reaktioner
28
Poäng
92
image.jpgKonstig det står att jag fortfarande har mindre bra istället för svag? Jävla UC skit trött jag blir :/
 

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
är det senaste. Eller behöver du mer? Mitt betyg ligger nu på 29.7% och innan låg det på ca 20% förstår inte

Nä, där fanns ingen förklaring. Hur är det med krediternas utveckling och kreditlimit/utnyttjat på varje kredit?
 

Huxfluxx

Viktig medlem
Poäng: 92
Blev medlem
13 Februari 2015
Meddelanden
80
Mottagna reaktioner
28
Poäng
92
Dessa sjunker sakta sakta, men ingen ökning :/
 

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 707
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 129
Mottagna reaktioner
2 509
Poäng
1 707
Nä, där fanns ingen förklaring. Hur är det med krediternas utveckling och kreditlimit/utnyttjat på varje kredit?
Håller med, helt oförklarligt! Har länge misstänkt att det är något fel i deras beräkningsformler.
 

Huxfluxx

Viktig medlem
Poäng: 92
Blev medlem
13 Februari 2015
Meddelanden
80
Mottagna reaktioner
28
Poäng
92
Nej har utnyttjat Volvo tanka kortet i samma grad i ca 5 mån nu. Men pratade med en kille från UC nyss! Blev arg så mailade förut och sen ringde upp mig. Och han sa något om att de uppdaterade sidan för två dagar sen, och sa sen att en kredit på 20000kr har försvunnit har inte använt den sen 2010 ( kommer inte ens ihåg hur jag fick den) men den har varit inaktiv sen 2010 men när den "försvann" ser den fortfarande på minuc men iaf då ser deras dator som räknar UC score negativt på det och höjer scoren med 10% men skulle sjunka inom ett par månader, sen sa han ett par veckor så jag vet inte vad jag ska tro.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 521
Mottagna reaktioner
12 899
Poäng
9 787
Räknade dom att det var negativt att en kredit "försvann"..? eller förstår jag dig fel?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp